Cha cha bloggään.

Åhh va de känns bra att ha gjort av med mer pengar :D 700 kr fattigare nu :p Men de blev ett par skor, sjukt snygga! en tröja, fika ;) och bion :) Så de va ju inte så dyrt för allt de. tyvärr ingen bild på skorna eller tröjan, ni vet ju att jag har problem med mobilen. hoppas jag får en ny när jag fyller år, bara 2 månader kvar.

Men bion var iaf hur bra som helst! Vi kollade ju på "kommisarie späck" och bättre parodi finns nog inte :o hahahah de va verkligen våran humor ;) Så den rekommenderar jag!

Imon vet jag inte vad som händer, mamma och pappa jobbar, alltså är de ganska dött här hemma :p Kanske ska träffa Emelie :) Eller först sola tror jag, skulle visst bli bra väder imon också? Iaf bättre än idag och jag tkr de va ganska bra idag :p

Ska väl sova eller nått om en stund.

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback