Hemma.

Nu är jag hemma, några timmar senare och lite fattigare. Hittade de jag behövde även att detta inte alls va planerat :s Jag satt med min dator så kommer mamma bara och säger att vi ska till ullared :o 10 min senare sitter jap, mamma, pappa, linus och wilma i bilen haha :p

Men jag köpte 3 tröjor, hårfärg, lösnaglar, en hellokitty grej till datorn (visar när jag har bild på de) och en morganmugg. Lägger upp bild på muggen lite senare :) Sen hade jag tänkt köpa ett par skor också som jag har velat ha ett tag, dom va lite billigare på Sko-Boo. Men jag var ju så dum och missade de eller så. Men dom finns på ett annat ställe också så dom köper jag nästa vecka ist :) Jag tycker jag köpte ganska mkt ändå, vet inte om jag glömde skriva nått av de här (?) men alltihop kostade bara 400 :) alltså måste jag köpa skor och puder så snart jag kan , då klarar jag mig ett tag tror jag .

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback