Möte.

Kom hem för en halvtimme sen. Var ju på möte om sommarjobbet och de känns som att de kommer bli bra :)

Skolan idag kändes meningslös som vanligt, kom dit vid elva. kan ju även tillägga att de va helt underbart med sovmorgon. Men iaf så fikade vi bara och fixade varandras hår. Eller jag schamponade 2 :p och sen kunde vi sluta. Så då åkte jag hem och åt lite och sen åkte jag ju tillbaka till nässjö.

Imon börjar vi vid 9 men jag har fått bella till att komma till skolan lite tidigare i och med att jag är där vid 8 ändå. Resten av klassen kommer senare för dom flesta sover hos Paddy inatt. Jag skulle också gjort de men sen blev de inte så.

Men nu ska jag spela lite eller nått och sen ska jag faktiskt sova :) Så de blir alltså ingen dagens bild idag. Ni får nöja er med detta inlägget :) Godnatt :**

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback