Och jag är vaken!.

Kan de bli bättre än såhär? först somnar man till kattens skrikande.. Sen vaknar man upp av de också.. Jo, de är precis lika kul som de låter.. Rut går runt och skriker hela dagarna eller jamar jätte högt och hela familjen vill bara strypa henne :) haha ne men de går ju över om några dagar men de är sjukt jobbigt att höra henne hela tiden..


HAHAHA hon ser ganska efterbliven ut :))

Förresten så är jag medveten om att de inte blev nått mer bloggande igår. Kollade på film ist :p Först Twilight och sen New moon. Tycker fortfarande inte att dom filmerna är så bra som alla säger.. De är väl inte riktigt min typ av film och dom är enformiga. Och Edward är inte ens snygg. Och Bella låter bara överkåt hela tiden ? :s Så alltså så skrattar jag mest åt filmerna hahaha.. Men ändå måste jag ju lätt se den 3e nu för att se om den blir bättre än dom 2 första, hoppas verkligen på de! Och detta är ju bara vad jag tkr ;)

Nu är vädret mkt bättre än vad de va igår! Så jag och Welmst ska ut sen och spela fotboll som vi brukar göra när vädret är bra hahahha :p

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback