Och vi ska till......

..... BÅSTAD :D Kommer ni ihåg att jag sa att familjen skulle nånstans i sommar? Jo vi ska till Båstad! De stället är ett av mina favoritställen och jag älskar att vara där. Vi brukade alltid fira min födelsedag där när jag var mindre. Och nu är de 2 år sen jag var där. Så vi åker helgen innan skolan börjar, förhoppiningsvis torsdag - söndag :D

Bild från förra gången vi var där, kommer ta en massa bilder detta året! tog inte så många men hittade en som mamma tog :p Detta är då en del av badstället som vi brukar vara på :p Ligger rakt över vägen vid stället vi bor och 100 meter (?) bort ligger havet ;) Så de är bara att välja vad som känns bäst ;)

HELT UNDERBART :D

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback