Pizza - igen.

Juste, mamma och pappa åkte och handlade innan. Sen fick jag ett sms av mamma : Pizza. Alltså skulle vi äta pizza idag igen, hahah seriöst så är jag trött på pizza nu :o Känns som att jag har ätit ganska mkt av de nu den senaste tiden haha. Förresten så hade mamma gjort en rabarberpaj idag också! Supergott! hon gjorde en igår med men den idag var större eller vad man nu säger :p Gott var de iaf!

Imorgon har jag sovmorgon! åhh va skönt :D Åker med tåget 10.38 och så blir de bara lite städ i skolan men mest fika såklart ;) Hoppas även på att vi kan sluta lite tidigare. Får se hur resten av dagen blir imon, har inte riktigt bestämt mig men jag kommer väl blogga imon så får ni veta :)

Kör dagens bild i samma inlägg här nu för jag är ganska trött nu.


Hahaha gaaanska gammal bild på mig! de va i 8an tror jag (?) Bra dag iaf för den kommer jag ihåg :)

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback