SOMMARLOV :D.

ÄNTLIGEN!!! åhh de känns helt underbart ! för den här sommaren kommer bli bäst!

Var i skolan typ 2 timmar, träffade lite folk, va i aulan och sen ner till stan :) Och så kom jag hem för en timme sen, ska fika lite och så med familjen och sen händer de tyvärr inte så mkt mer.

Fick min bikini igår med ju! glömde skriva de igår :p Den va as snygg ! Satt faktiskt bra också :) Men vädret är ju som de är vilket gör att jag inte kan använda den än :o

Ahh juste, tänkte förklara lite mer om hur de blir i sommar. Inte säkert att de blir så mkt bloggande då. Ni vet ju att sånt beror på vädret och om jag är hemma. Ska försöka blogga så mkt jag kan men de kanske inte blir så mkt nya bilder. Kan ju skicka bilder gratis till bdb , alltså så kommer de nya bilder där. Men jag kan ta bilderna därifrån och lägga in här men de blir nog inte så ofta. Detta är ju bara hur jag har tänkt mig nu men de är inte säkert att de blir så men de märker ni :)

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback