Sovdags.

Ganska sådär blandade känslor just nu.. Både bra och dåligt. Men hur som helst så finns de en person jag vill träffa just nu. Eller ah fler egentligen men de finns en som jag vill ha här nu. Eller nej, jag vill va hos han. Och nej de är inte Per som dom flesta säkert tror. De är en annan. Menmen får drömma vidare eller nått.

Ska sova nu , försöka iaf för jag har problem med att somna när de är så ljust. På mitt rum är de jätte ljust på sommaren och de är ganska jobbigt. Annars så har jag ju den där svenskauppgiften att skriva på som jag inte ens har börjat med.. Men den tror jag att jag gör imon ist i och med att jag kommer hem så tidigt och vädret inte skulle bli bra imon. De gör mig lite halvt deprimerad..

Jaja , gonatt :)

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback