Tiiiill sovsalen!.

Haha kan förklara rubriken , min bror går runt och säger så hela tiden för han hade kollat på nån yt film från dh och då hade nån p12a sagt så :p Och så kom jag och tänka på de nu eftersom att jag snart ska sova :)

Har lite planer för denna veckan och nästa vecka :) Imon - måste göra svenskan! Torsdag - möte om sommarjobbet och sen kanske sova över med klassen hos paddy. Fredag - avslutning och sen kanske träffa Bellsie. Tisdag - Fika på stan med Jenny och sen bio ! Torsdag - tandläkaren :( 
Detta är vad jag har planerat än sålänge, kan ju ändras :p kommer säkert planera in ännu mer :) Och ni kommer självklart få veta mer om allt som händer !

Nee dags att sova snart ! Dör här i soffan annars, så godnatt! :**

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback