Varför inte lite mer regn?.

Blir så trött på de här vädret! men tydligen så skulle de väl bli lite bättre imon? Men även att de har varit dåligt idag så har jag inte orkat blogga eller ens sätta mig med datorn. Vaknade ju typ vid 12 och de kändes helt okej ;)

Sen har jag, mamma, pappa och jesper spelat TriBond, ett sällskapsspel :p hahahah vet att de låter konstigt men de va faktiskt jätte kul! :) Så de kommer vi säkert spela fler regniga och lediga dagar. Mamma jobbar ju nämligen en del i sommar så de blir inte så mkt familjesemester, vi är förresten 4 st som jobbar :p Men vi har en resa halvt planerad men de avslöjar jag lite senare ;) De kmr iaf bli hur bra som helst!

Okej, mer uppdateringar lite senare!

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback