Åhnej.

Skulle inte leka med ange ikväll :/ så de blir imon ist :) men nu hade jag ju tid att göra min "lista" :) fast de blev som mer som mina egna livsmål, har på nått sätt börjat tänka lite djupare när jag planerar min egen framtid. Så jag har letat fram saker som jag själv tkr att jag behöver för att må bra :)

Det är inte säkert att det kommer hända men det är vad jag har som mål, ska förklara allt men lägger upp bilden först :)

Lite svårt att se kanske :p Men de viktigaste är iaf Göteborg, vill verkligen flytta dig nångång i mitt liv . Resten går inte i nån särskild ordning. 
Resa är något jag är säker på att jag kommer göra :) Har ju tyvärr aldrig gjort de och de är just drf jag måste göra de . 
Skaffa en sjukt snygg bil är ju viktigt ;) hehe kommer ju inte ha en sån som första bil men de är något jag satsar på för även om de inte är så många som vet så är jag lite intresserad av bilar, haha inte så lätt att tro om mig :d men jag sa bara lite !
Bröstförstoring, de är något jag funderar på men de är inte alls säkert att det kommer hända . De är ju bara något jag vill nu , inte säkert att jag vill de om 10 år. 
Förlovningsring från Tiffany & Co , så sjuuuukt snygg är den ! men kostar ca 300 000 ;) hehe får hitta en rik och trög kille ;)
Gesällbrevet , grymt viktigt mål i mitt liv ! och de är något som kommer hända :) Har jag klarat det så kan jag klara allt jag vill :)
Djur måste jag ha ! oj vad jag avslöjar hemligheter här då ;) Men när jag var liten så ville jag verkligen bli veterinär, älskade djur och de gör jag fortfarande :) så jag skulle nog inte klara av att leva utan de . Så då har jag valt 3 av alla jag helst skulle vilja ha, de blev en bulldog , så söta är dom ! även en chihuahua och en ragdoll katt :) Blir ju heeelt perfekt ! Så den som ska leva med mig får fanimej acceptera att jag ska ha dom djuren ;)
Hehe ganska töntigt men jag vill ha en Blackberry , jävligt snygga är dom och de är de viktigaste ! haha sen om de är tusenmiljoner olika funktioner som jag inte kommer fatta är ju en annan sak ;)
Pengar är ju ganska självklart ;) ska tjäna egna pengar! eller ehhm.. försöka iaf (a) ;)
Och de sista är en sjukt jävla söt unge :D en elr 2 ska jag ha :) inte mer haha.

Haha blev ett långt inlägg nu men de behövdes ju :) självklart finns de ju mer jag vill ha men allt fick ju inte plats på samma bild så jag tog de viktigaste :) 

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback