Chokladpudding.

Heheh jesper har tjatat på mig om att vi borde äta upp våran chokladpudding, det var 8 portioner kvar, men efter en stund insåg jag att jag var lite sugen och sa att han kunde göra hälften av de då :d hahah och sen när jag kommer in i köket så frågar jag hur mkt de blev så svarade han 6 portioner , alltså har vi ju 2 kvar sen, så himla onödigt haha.. men dom sparade vi till nån annan dag :)

 

Snart dags att börja gå , skulle tydligen till robins mamma ist för pappa, bor ju typ 100 meter från hans pappa men typ 1 km från hans mamma :p men nu ska jag byta lakan i min säng och sen kolla med vick om dom har ätit klart så att jag kan gå :) 

Skriver sen igen om hur de gick ! haha :)

 

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback