Dålig uppdatering?.

Hahah Lisa klagade idag på att jag uppdaterar för dåligt och att jag typ aldrig lägger upp bilder :p Kan ju försöka försvara mig nu då;) Den dåliga uppdateringen beror på att jag inte alltid har något att skriva om elr helt enkelt bara är för trött vilket jag ofta är nu :/ Men nu när de är bättre väder så är allt på topp känns de som !

De där med bilderna har ju också en anledning, har inte alltid nån bild som passar till inlägget och så har ju min kamera krånglat ganska mkt den senaste tiden och jag har tappat bort min kabel till den (!!) kanske borde överväga att städa mitt rum... men bara kanske :p  Men jag ska låna mammas dator sen och då kan jag bara sätta i minneskortet i datan :)

 

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback