Lediiiiiiig :D:D.

Riktigt bra dag med Angelica och Bella då :)) Men blev lite sur för jag hittade ingen jeansjacka.. fanns ju typ inga snygga nånstans och när jag väl hittade en så kostade den ju 999:- , lätt att man köper den då hahaha . Åkte med tåget till nässjö vid 17.17 , skulle gått 17.08 men aja. fick sen vänta en liten stund på stationen tills bussen gick vid 18.20.

Så jag var ju ganska trött när jag kom hem. Blev att äta lite och sen var Vick och Robin här så då lekte jag lite med Vick :) Vi tog även en promenad , skönt :) Sen kolla på tv och sen hamnade jag visst här haha .

Köpte förresten en tshirt bara, hittade annat som jag ville ha men de blev inte att jag köpte de, kände att jag behöver lite pengar tills nästa lördag då de är frisörmässa i jkpg :D

En stund efter att jag hade kommit hem så fick jag reda på att våran hantverksteknikslektion var inställd imon och även svenskan vilket då betyder att jag är ledig imorgon också :) så då ska jag försöka sova lite längre eftersom att jag är själv hemma :p bloggar mer imon då :) är sjukt trött nu .

 

Gonatt :**

 

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback