Redovisning.

Har nyss haft redovisning på datan , gick ju as bra som vanligt ;) haha redovisade om Lisa :))

Hahahaha hade en så sjuk dröm inatt ! Vi hade matte prov förra veckan så jag drömde om att vi fick tillbaka dom och då fick jag IG!! typ 100 poäng av 1000 möjliga! hahah blev jätte ledsen och typ lipade hahaha , vaknade av att jag grät hahahahha :p Men idag fick vi reda på resultatet på riktigt och då fick jag mvg ;)

Var på musiktilläggets sak och kollade innan också, dom är ju duktiga men jag var ju tvungen att gå på toa efter en halvtimme! så fick sitta och hålla mig i sista halvtimmen! haha usch va jobbigt de va..

Ne, åker hem halv 4 och sen hem till ange :)

Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback