Sjukt trött nu.

Har faktiskt inte hunnit blogga idag :o Vaknade vid halv 10 ungefär, gick upp en stund senare och precis innan jag skulle in i duschen så smsade vick (som också var ledig idag) och frågade om jag ville följa med på morgonpromenad. Så de var bara att duscha, fixa håret snabbt och äta och sen ge sig ut :) Vi gick upp till skolan där jag spenderade mina skoldagar i 6 år :)

Kul att få träffa alla gamla lärare :) Fast kändes ju ganska dumt eftersom att jag var helt osminkad hahaha , längesen jag visade mig bland så mkt folk utan smink :p Men jag vet inte hur länge vi var där haha , var hemma hos mig igen vid 1 iaf :)

Då dammsög jag och jesper och sen har jag gjort allt möjligt :) Skriver mer sen :*

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback