Skola imon.

Söndag idag, alltså tillbaka till skolan imon. Måste faktiskt erkänna att de känns ganska skönt :) Saknar klassen för mkt haha, har ju inte varit i skolan sen i onsdas :p Även att vi inte har världens roligaste lektioner så gör vi dom bättre ;)

 

Har målat lite idag också , blev inte så bra men jag gör bara sånt när jag är på ett speciellt humör, jag är inte glad men ändå inte ledsen, alltså inget speciellt egentligen. Då har jag lust att måla och de spelar ingen roll om jag har 1000 andra saker som jag borde göra, jag sätter mig ändå och målar i en timme elr två. Men de var ett tag sen jag gjorde de nu så resultatet blev ju inte jätte bra, lägger upp en bild på imon kanske :)

 

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback