Tjah.

Skola idag + utvecklingssamtal. De gick bra som vanligt :p Men ska åka till Vetlanda nästa vecka och kolla efter en annan praktikplats :/ Vet en salong som jag ska till och om jag inte kan vara där så blir de att kolla i Jkpg.. Tänker inte nämna här i bloggen vrf jag inte ska vara kvar på Alervalls för de är inget man behöver skriva här. Men enkelt sagt så funkade de bara inte.

 

Ikväll är de Sveriges värsta bilförare, ska väl säkert kolla på 2½men också :p älskar de haha .

 

Imon så slutar vi vid 1 så jag åker hem senast 14.25, hoppas på att kunna komma hem tidigare.. Sen vid 19.15 så åker jag till Nässjö och leker med Amanda , Frida och Lisa :) Sover hos Lisa och på Lördag så åker vi till Jkpg på frisörmässa :)) Så jag tar med mig min kamera så de blir förhoppningsvis en del bilder :)

 

Nu ska jag spela och allt sånt som jag alltid gör..

 

Therese



Kommentarer
Postat av: fylle

sånt ja alltid gör:-o?

2010-03-18 @ 22:29:51
URL: http://tieofrisor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback