Vegeterian.

Yes min lillebror Linus som är snart 8 år betämde sig igår för att bli vegeterian. Haha ganska gulligt :) Men när vi kollade vad de skulle vara för mat i skolan så var de ju självklart bara kött varje dag :p

 

Frågade honom idag hur de har gått med allt, och idag så slutade han vara vegeterian, köttsoppan i skolan var visst för lockande ;)

 

Förresten så hade jag tänkt att åka in till Nässjö och träffa Amanda och Filip ikväll men tyvärr blev de inte så :/ Och för en stund sen så skriver min syster att hon var ensam hemma hos sig med en tacopaj, då kunde jag ju åkt dit ! dumt att man inte får veta saker lite tidigare...

 

Therese



Kommentarer
Postat av: syrran

hörrö du, fick veta saker tidigare, du får väl se till att kolla din FB lite oftare! skärpning! finns ju massa paj över hu och jag sitter som ett offer, snyft.

2010-03-12 @ 22:21:07
Postat av: Therese

Men hallå, jag har väl ett liv ;) du får höra av dig tidigare nästa gång :)

2010-03-12 @ 22:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback