Bad day.

Okej dagen har varit både bra och dålig. Kan ju försöka ta de från början :p

Vaknade och va sjukt trött, som vanligt alltså. Kommer till skolan och Bella och Angelica är sjuka! Då kunde jag inte göra så mkt på bild och form lektionen. Men fick reda på mitt betyg i den kursen, ganska bra!

Sen engelska. Då bestämdes de att vi inte har nån lektion imon (börjar 12.30 imon då) men ist ska vi förbereda en uppgift till nästa vecka. Sen lunch. Lånade en bit av ericas löshår, de va ganska kul för de va ju ett tag sen jag hade långt hår ;) as kul att leka med iaf !

Sen hade vi hantverksteknik och då hade vi tydligen permanentprov !!! Vi ska ju rulla ett helt huvud på 1 h, efter halva tiden gav jag upp för min rygg typ dödade mig... Och så mådde jag inte för bra. Så jag klippte lite sen med och sen åkte jag med tidiga bussen hem, ganska skönt!

När jag kom hem så kom micaela hit, hon skulle låna bilen en vecka nu. Och så va jag och wilma ute en stund, var ju lite sol för en gångs skull!

Men nu blev detta ett tråkigt inlägg utan bilder men i och med att jag inte mår så bra just nu så får ni faktiskt ta och leva med detta! Osäker på om jag skriver mer sen men de skadar ju inte att titta förbi här om några timmar igen ;)

Om jag inte skriver nått sen, GONATT!

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback