Billys.

Nu vet jag lite mer om vad som händer idag. Åker in till nässjö om en och en halvtimme (tror jag) och där ska jag träffa Emelie :D och lite annat folk :)) så nu löste ju sig detta :p

Och Så sa mamma till min för en stund sen att pappa inte skulle laga nån mat sen för alla har ätit i skolan. alla utom jag då. Så jag har gått till affären och köpt en billys som jag äter samtidigt som jag skriver här :p hade även tänkt lägga in lite nya bilder för jag känner att de har blivit mest text nu haha. Men som vabligt så har jag inte min kabel här så jag tar nån som jag har lagt in innan , bara för att de ska bli NÅN bild! :p

Skriver nog inte så mkt mer idag, kanske sen innan jag åker och när jag har kommit hem.

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback