Cpigt? Ja.

Ig-varning, ångest, mvg, problem, folk som inte är dom man tror, saknad, trötthet och en del annat är perfekta ord för att beskriva hela min dag. Kul? nej. Värt att ta upp här? Nej. Värt att prata med någon om? Ja. Dags att släppa kanske? Ja.

 

Har inte gjort så mkt idag i skolan, typ byggt lite på bild och form lektionen. Sen haft hantverksteknik och då klippte Angelica mig och de blev faktiskt bra :) Sen fixade jag hennes hår och sen var dagen slut. De hände inte så mkt mer. Men fick mvg på terminologiprovet som vi hade i onsdags! Så de kändes väldigt bra! :) hehe sen att provet var väldigt enkelt är ju en annan sak ;)

Hade inget att göra innan och så hittade jag en bok på bordet i tv-rummet, kalla kårar - gökurets förbannelse . Och ja, dom böckerna läser man i 5an men ahh, läste den iaf och de gick ganska snabbt haha.

Ska snart kolla på tv eller nått, ha rinte så mkt att göra idag faktiskt, ganska skönt. Detta blir troligtvis enda inlägget från mig idag. De finns flera anledningar till de men en är att nu blev detta inlägget ganska långt så då räcker de ju med ett.

Men här har ni en bild på min efterblivna katt Brasse. Han är en sån tönt! :)

Therese



Kommentarer
Postat av: Efterbliven.

Snacka med mig om du behöver, du vet var jag finns. <3

2010-05-17 @ 21:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback