Filmdags.

Ska kolla på mysteriet på greveholm nu med Wilma :) åhh jag älskar den julkalendern :) De va ju egentligen inte detta jag hade tänkt skriva, de va ju en annan sak haha. Åt nyss mat och trodde jag skulle dö!

Vid matbordet då.

Wilma till linus: Luke, jag är din pappa.
Jag till linus: Linus, jag är din syster.
Sen när jag håller på att dricka min mjölk så säger linus:
Men hallå , jag vet ju hur dom säger på riktigt! (då börjar han andas ni vet så där som Darth Vader) 
Och då typ dör jag av skratt! och de känns som att mjölken kommer hamna på hela bordet hahahahahahahahaha! Efter en stund när jag och mamma har skrattat färdigt så fortsätter han :) han är så söt ! hahaha lite pinsamt för honom när jag började skratta men jag var ju verkligen inte beredd!

Samma bild som jag la upp för nån dag sen men den är lika gullig fortfarande ;)

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback