Fredag :D.

Äntligen frådag igen! Har svenska just nu och har inte så mkt att göra :p Har färgat Angelicas hår idag , de blev as bra :) Slutar egentligen efter svenskan men ska ju göra permanentprov.. Hoppas att de går bra !

Sen kanske jag har planer för ikväll men de är inte helt säkert än och vad jag ska göra märker ni ;) Skriver senare om det! Ska hem först iaf. Och imorgon är de jkpg med Jenny som gäller :D ska ju gå på stan och shoppa ;) om jag har pengar förstås.. men de har jag troligtvis.. Och sen kommer Erika och Rasmus dit också så ska vi på rix fm :D Känns som att helgen kommer bli sjukt jävla bra! om allt går som jag vill då.. Men de gör de säkert :)

Dagens bild får ni sen när jag är hemma. Finns ju inga här i skolan :p Berättar även hur de gick på provet då :)

Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback