Herregud.

Helt seriöst nu , VILKEN DAG!!! haha .

Ska skriva lite snabbt om allt bra som hände idag, hinner inte skriva så mkt för jag lånar mammas dator lite snabbt , ska snart iväg. Men de började med att jag fick mvg på permanentprovet som vi gjorde i fredags. Fatta, MVG!! jag har ju inte blivit godkänd på dom andra proven och nu får jag mvg!!! Sjukt. Så nu har jag en chans att höja mitt betyg :)))))

Direkt efter att jag hade fått reda på de så ringer mamma. Och de hon sa var hur bra som helst verkligen! De är drf jag ska iväg om en stund också ;) Men de jag ska göra är hemligt för dom flesta just nu ;)

Och så är de mer elr mindre bestämt nu att de blir rix fm på lördag!!!!! :D Jag ska dit med Jenny, Erika och Rasmus men självklart så träffar vi ju en massa andra där :) så jag och Jenny åker till jkpg lite tidigare och går på stan :D åhhhhhh vad glad jag är nu! hahahaha :)

Okej , nu ska jag stäng av här sen typ åka :p Finns inga bilder på mammas dator, hon har en cam men den går inte använda nu :( så när jag är hemma, alltså nån gång ikväll så kollar jag om jag kan lägga in bilder från mobilen ist :)

Hejdå sålänge :**

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback