Känslig eller bara konstig?.

Hahahah jag sitter och skrattar åt mig själv ibland, eller iaf frågar mig själv vad jag har för problem. I flera veckor nu när jag har kollat på film eller tv och dom gråter eller det bara är lite sorgligt, så börjar jag gråta :s asså inte störtlipa men jag blir tårögd och tkr direkt synd om dom.

De värsta är ju att om jag byter kanal och nån sitter och gråter på den kanalen så gör jag ju också de, jag vet ju inte ens vrf personen på tv gråter! men ändå börjar jag göra de! Hur konstigt är inte de?? :s Vrf har jag blivit så känslig? Innan har jag typ aldrig gråtit till nån film! Även om detta låter hemskt så har jag haft svårt för att känna nån medkänsla eller så.

Okej jag är efterbliven, och jag ska sova om en stund. Hahah behövde bara prata ut om detta konstiga problem ;)

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback