Lååååång dag.

De kändes verkligen inte som att dagen skulle ta slut idag! iaf inte i skolan :s Men några i klassen var på tc och åt idag , jätte gott! Längesen jag åt där så de kändes som att jag behövde de ;)

Och på hantverkstekniken så jobbade vi heeeela tiden! skulle föna en docka och sen göra 2 läggningar med värmeborste och locktång. Vad ju helt slut sen haha. Förresteb så ville lilla Lisa att jag skulle lägga upp "Dagens bild" eller nått sånt , iaf så skulle de vara en av dom bilderna som hon och jag tog till vårat powerpoint arbete . Vi tog ju en massa bilder bara till de! haha så jag lägger upp en sån lite senare :) Måste läsa lite andra bloggar och sånt först :p

Förresten, ni får ta och kommenterna lite mer! as kul att läsa sånt ! men tyvärr kan man ju inte svara på dom(?) vet att man kan de på andra bloggsidor men inte på denna :s dåligt faktiskt. Men självklart så läser jag ju dom :)

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback