Mkt bra.

Vill bara börja med att förklara en sak för er läsare, när de är bra väder ute så bloggar jag bara på kvällen. Som idag då. För jag känner inte för att sätta mig med datorn när de är 22 grader ute :o

 

Men igår iaf så var jag med Emelie och även Natthi :) Vi träffade lite annat folk också men de va inte så länge :p Hahaha de va kul :) och när jag kom hem så var jag heeeelt slut! Kollade på talang och modern family som va inspelat och så kollade jag en stund på film också, "det regnar köttbullar" hahahah as kul! de kan ha varit min trötta humor också :s

 

Och idag så fick jag panik! klockan var 13.12 när jag vaknade! alltså mer elr mindre sovit bort hela dagen!!! Duschade, fixade håret snabbt och sen gick jag ut för jag klarar inte av att vara inne när vädret är såhär :p Så jag hann med att sola en stund också ;)

 

Nu ska jag kolla klart på filmen och sen kanske kolla nån mer film :) Skriver mer imon, men de beror ju självklart på om de är varmt imon eller inte !

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback