Mobilen funkar.

Nu funkar de som de ska att lägga över bilder så de kommer bara bilder i nästa inlägg :)

Tänkte skriva lite först i detta . Jag har inte orkar blogga elr ha igång datorn överhuvudtaget , har bara legat i soffan hela dagen och kollat på tv. Mamma ringde vid 12 och sa att hon skulle åka hem för hon är också jätte förkyld. Så vid halv 1 var hon hemma med pizza :D as gott! även att jag inte kände vad de smakade så visste jag att de va pizza ;)

Och ahh juste, idag på morgonen när jag vaknade så hade jag fått 8 sms.. Känns som att världen går under för vissa när jag är sjuk? bara för att jag typ aldrig är borta från skolan.. Då blir ju alla jätte konstiga när jag väl är de? Jaja, nu lärde väl sig vissa att jag också kan vara sjuk..

Ska kolla fb och lite annat sen kmr bilder :*

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback