Modell! :D.

3orna frågade idag våran klass om de va nån som ville va modell åt dom på "projektarbetetsdag" (eller vad de heter) , självklart ställde hela klassen upp! så på onsdag har vi en lektion, matte. Vi börjar bli sminkade och stylade 08.15 och ska vara med hela dagen, skulle egentligen slutat dagen vid 15.15 men nu ska vi vara kvar till 19.00 :p Så de lär bli en lång dag! men förhoppningsvis kul :D

Annars har dagen varit som vanligt, tror jag? aa juste, hittade ju min kabel till mobilen igår, men tyvärr hinner jag inte lägga upp några bilder! ska plugga för jag ligger lite efter med svenskan....... Så de är bättre att jag fokuserar på den nu :/ Sen ska jag väl tröstäta lite glass, de behöver jag :p 

Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback