Moget.

Skulle ju berätta mer om min dag men egentligen så har jag ingen lust alls till de för de har hänt vissa saker som gör att jag inte kan fokusera på något annat. Men vad som har hänt tänker jag faktiskt inte ta upp här, de är för privat men vill ändå förklara.

Meeeen iaf så kom jag ju hem vid 4, DUSCHEN DIREKT! De va ju inte ens att tveka på haha! Sen blev de mjukisbyxor och Yankees-tröjan vilket är riktigt skönt att ha :) När jag var klar så var de bara att sätta igång med min älskade permanent(!). Men jag har klarat att rulla ett helt huvud på 1 timme! De är det man ska klara för att bli godkänd iaf + att rullingen måste ju vara godkänd. Så jag hoppas på att provet går bra imon!

Sen var jag ute och spelade lite fotboll med Linus och Wilma, vädret var ju ganska skönt ändå så de är ju bäst att passa på :) Sen grillade pappa, alltså grillat för mig igen. Haha de ändå jag har ätit idag typ :p Men de va gott :)

Och jag har sjukt ont i mina fötter och ben nu så jag ska snart gå upp till min säng ist. Måste vara pigg imon, först permanentprov sen nationellt i matte.. Men jag slutar efter de så de blir ju inte senare än 12 :) Och jag kommer säkert ha en underbar träningsvärk imon ;)

Oj, de blev ett ganska långt inlägg ändå :o hade bara tänkt skriva nått lite snabbt men jaja . Så nu säger jag gonatt :*

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback