Ojojoj då.

Tjah. Hann inte blogga igår för dagen var egentligen helt sjuk! hade inte planerat nånting men ändå så hade jag nått att göra hela tiden!

Det började med ett terminologiprov på morgonen, gick bra faktiskt. Så första lektionen började 8.15 och slutade 9. Sen nationellt vid 10. Det gick väl sådär, var ganska osäker men jaja. Var klar vid 11 och hade inga mer lektioner , och det var verkligen inte helt fel! Planerade då att åka hem 12.55.

Men vid 11.50 så åker några i klassen ner till stan och fikar, mysigt! Hade tänkt att bara sitta med en stund tills bussen gick men då ville amanda att jag skulle vara kvar till 3, tänkte då ta bussen vid 14.25 men åkte men pappa typ vid 3. Gick lite på stan då med amanda och lisa :) Sen träffade jag lite mer folk på stationen innan pappa hämtade mig :)

Var hemma typ vid 4 och då gjorde jag lite allt möjligt. Och senare så var jag hemma hos ******, var där hela kvällen ;) gaaaanska mysigt ;) kom hem vid 12 och då var jag sjukt trött så de var bara att gå och lägga sig direkt haha.

Idag ska jag klippa pappas kompis och äta hallon paj :D annars inte mer planerat, eller kanske ;) Imon åker jag till Tranås :) är där hela dagen så jag kommer nog inte blogga så mkt, kanske om jag lånar micaelas dator lite snabbt eller på morgonen om jag hinner :)

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback