Okej jag lever.

Insåg nyss att jag inte har skrivit nått här än. Vaknade vid 11 idag , ganska skönt. Sen har jag varit ute en stund men kunde ju inte sola idag för vart är den där jävla solen?!?!?! :o Efterblivet.. Men jag var ute ändå.

Har ätit rabarberpaj idag, åhh vad gott de är :D Men har ont i magen nu hahahah. Så jag satte mig här en stund och tänkte lägga in lite bilder :)

Hahahhaha sånt här händer när man inte har nått att göra :o detta var i torsdags, jag och wilma gjorde masker så min blev såhär, sjukt söt eller hur?

Brasse när han va ute :) naww så söt är han :** men typ as tjock svans och är halvt efterbliven.

Jag på tåget till Tranås i fredags. Hade typ inget att göra och jag vet att mina rosa hörlurar passar sjukt bra till mitt röda hår ;)

Neeee nu får ni klara er med detta i några timmar, skriver säkert nått mer sen om de händer nått kul :) Om jag är hemma sen(?) haha ;)

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback