Precis som innan.

Träffade Amanda snabbt innan. Och dom flesta vet inte vem de är :p Men hon och jag träffades typ varje dag hela 8an och sommarlovet innan 9an. Vi bråkade faktiskt aldrig :o och herregud va kul vi hade! Massor med minnen från den tiden :)

Men när vi började 9an så blev jag ju tsm med Per...... Vilket gjorde att jag inte hade tid för att träffa henne. Eller någon annan. Iaf så träffade jag bara honom. Ganska jobbigt när jag tänker efter nu, många bra vänner som jag tappade kontakten med :/ Och när vi började 1an så flyttade Amanda till Växjö och jag stannade kvar här. Alltså så har jag knappt träffat henne sen dess. Jag träffade henne för några månader sen , men det var typ 5 min. Och idag så skulle hon hem till sin mamma och dom åkte ändå förbi här så då stannade dom till här i 5 min :p

Usch , jag saknar verkligen den tiden :/ Vi bodde 2 minuter ifrån varandra och hittade alltid på nått kul, även i denna lilla hålan! haha. Vi har hittat på mkt skit hahahah men även sånt som våra föräldrar inte har hatat ;)

Hoppas verkligen inte att de dröjer flera månader tills nästa gång vi ses! <33

HAHAHAHA säg vad ni vill om denna bilden men alla har vi väl haft en liten "emo-period" ;) här hade vi våran men båda har ändrat sig :p

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback