Sjuk.

Är sjuk idag, as förkyld :o Så jag har försökt sova hela morgonen men jag gick upp ur sängen för en halvtimme sen och hamnade i soffan ist. Min röst är helt död och har sjukt ont i huvudet.

Kom hem vid typ halv 10 igår med och är hade ont i hela kroppen.. Så drf hann jag inte blogga mer igår, kände att jag behövde sova. Och för att avslöja vad jag gjorde i 4 timmar igår (!) så kan jag ju säga att jag byggstädade. Inte världens roligaste grej men jag tjänade 1500 kr på dom timmarna, inte helt fel ;) och nej det är inte svarta pengar eller något sådant. På pappas jobb så har dom renoverat sin matsal eller vad man nu kan säga, och då var någon tvungen att städa där igår så att dom kunde börja använda de idag och då ställde jag och mamma upp.

Och jag får 1500 denna veckan för det då men jag behöver ju inte betala skatt på dom pengarna men det kommer registreras ,eller vad man säger , att jag har tjänat som pengarna. Och i och med att jag ska till jkpg på lördag så kommen jag behöva dom pengarna :D:D

Okej nu får de räcka :p skriver mer sen om jag orkar, blev ett långt inlägg nu för de är inget bra på tv haha.

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback