Slapp dag.

Glömde helt bort att blogga igår! och så hade jag knappt tid heller för jag var tvungen att rulla permanent..

De hände nog inget speciellt igår faktiskt. Men idag hade jag sovmorgon till 11. Så 10.37 åkte jag med tåget och kom nån minut försent till matten men de va de ju värt :) Efter matten var de lunch men ingen var hungrig så de struntade vi i :p Och vid 1 började idrotten. Tipspromenad, riktigt slappt för vi gick typ några hundra meter , svarade på frågor , gick igenom dom och sen slutade vi. Alltså vid halv 2 . Kändes ju nästan onödigt att åka dit haha.

 

Var hemma vid 3 och vid 4 skulle jag och jesper på möte om sommarjobb. De tog ungefär en halvtimme, fick fika iaf så då va de ju lugnt ;) Men vi trodde vi skulle dö! för hon som pratade sa att de kanske inte är så bra att ha piercingar i och med att gamlingar och småbarn kan fastna! HAHAHAHAHA, både jag och jesper fick en bild i huvudet av en gamling som fastnar i jespers läpp-piercing xD Annars var de ganska tråkigt.

Nuuuu ska jag läsa lite andra bloggar och sen spela :) 

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback