Sovdags.

Ganska seg dag enligt mig. Imon lär de väl inte bli mkt bättre men man kan ju alltid hoppas.

Kollade på Avatar innan, hade inga förväntningar alls på den men den var mkt bättre än vad jag hade hört. Brukar inte gilla den typen av film men den var helt okej :) fast de räcker nog att ha sett den en gång haha.

Och vädret skulle bli bra imon också (?) isf ska jag sola ! i och med att frida inte hinner göra de imon så måste jag ju de ;) Måste komma ikapp henne ! för idag var de nästan 3 veckor sen sist jag solade så de känns ju inte alls bra. Får ju inte förlora tävlingen så allrså har jag en plan :D Om vädret fortsätter vara bra och Frida inte har nån tid till att sola så kommer jag vinna ! As smart ;)

Nee dags att sova om en stund kanske? Ska bara kolla Maria Montazamis blogg och lite annat först :) Gonatt :**

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback