Typ as trött.

Jag är helt slut efter denna helgen! men som sagt så har de varit sjukt bra! Kom nyss hem från mormor, de är ju mors dag och då brukar vi gå till henne och fika :)

I fredags så var jag ju med Lisa och Amanda , de va riktigt längesen vi träffades så efter skolan så de va jätte kul :) Sov hos Amanda och igår då så åkte jag till Jkpg med Jenny. Vi gick på stan så de köpte lite nya kläder och sånt, lägger upp bilder senare eller imorgon. Sen träffade vi ju såklart en massa folk där och sen kom Erika och Rasmus. Men vi va inte så mkt med dom :s Men asså jag kan egentligen inte förklara kvällen för de va så sjukt bra! hade så jävla kul helt enkelt!

Jag ska få lite bilder av jenny nån dag också så jag lägger upp dom när jag har fått dom. Min mobil dog inatt så hon hann inte skicka dom.. Dagens bild lägger jag upp om en stund, kom på en grej jag skulle göra och sen har jag lite annat att kolla upp :)

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback