Underbart väder.

Åhh älskar verkligen detta vädret! Så jag ska nog ut en stund sen :) Kom hem för en timme sen typ. Klarade nog permanentprovet idag! ÄNTLIGEN!!! :D inte helt säkert än men de verkade så iaf :) Sen hade vi nationellt i matte, gick nog helt okej. Sen skjtusade Kriss mig och Frida ner till stationen så vi hann med ett tåg vid 11 ungefär :)

Vad jag ska göra senare idag är osäkert än sålänge, verkar som att mobilen cpar så ahh. Får be pappa kolla på den sen. Ska väcka min snarkande mamma snart hhahahahha, hon ligger i soffan jämte här och sover för hon ska jobba vid 2 :p Jag funderar på att lägga mig en stund jag med, är sjukt trött!

Men skriver mer sen när jag vet mer om dagen.

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback