Vilken dag!.

Hehe vad ska jag börja? Vi har haft matte och svenska idag , inget speciellt med de. Men min mobil cpade så jag har inte kunnat ta emot sms på nästan hela dagen vilket är ganska sämst. Men nu verkar de som att den funkar igen :D

Men vid typ halv 11 elr nått så började klassen gå till Lövhult. Tog över en timme! Vägen dit var jobbig, varm, läskig i och med att vi gick på en stor väg med en massa lastbilar och en död grävling. Men när vi var framme så fikade vi lite och sen grillade vi korv. Sen ligga i solen och prata med alla typ, jätte mysigt :) Tar några bilder från Filips fb sen och lägger upp här ! Inte just nu för de åskar ute så jag har inte sladden till datorn i. Tur att man har en bärbar dator!

Vi tog en bättre väg tillbaka till skolan så de gick lite snabbare. Var tillbaka i skolan ungefär kvart i 3. Då blev de att va ute i regnet en stund för de har ju varit så sjukt varmt idag! Sen satt vi lite i Inas och väntade på bussar, tåg och min pappa. Han hämtade mig i skolan vid halv 4 så slapp jag sitta helt svettig och trött på en buss med en massa folk! Emeli åkte med till Bodafors och så släppte vi av frida vid stationen i Nässjö och Angelica utanför Åkerskolan. Så slapp dom gå ännu mer idag eller åka buss :p 

Okej nu vet ni lite mer om skoldagen, skriver mer om vad jag har gjort hemma sen. Typ om nån timme. 

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback